dinsdag 29 juli 2014

Get to know me tag

Hoi! Omdat dit mijn eerste blogpost is leek het me leuk om de "get to know me tag" te doen. Lees mee! ☺️


Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2002. 
Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1,68. 
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ehm, even denken. Ik werd om ongeveer half 12 wakker, normaal slaap ik nooit zó lang uit, hoor. Het is net 20:00 geweest dus dat was alweer een paar uur geleden. Maar goed, ik werd dus wakker en ik dacht eigenlijk aan: hoe laat het was. Haha.
Waar ben je op dit moment?
Ik zit in mijn kamer, aan mijn bureau. Ik schrijf deze blogpost op mijn iPhone en ondertussen wacht ik op Sims die aan het laden is op mijn laptop.
Single/relatie?
Single, haha. #foreveralone
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een perfectionist die heel enthousiast kan zijn.
Guy/Girlcrush:
Guy crushes: Cameron Dallas, Nash grier en Shawn Mendes. Girl crushes: Ariana Grande en Diana Leeflang (aka disfordazzle). 
Wat zou je op dit moment graag willen?Dat mijn Sims klaar is met laden, haha.
Wat is je doel in het leven?Gelukkig worden. Ja, lekker logisch. Ik denk dat iedereen dat wel wilt worden, haha. Voorderest weet ik het nog niet echt, aangezien ik pas 12 ben en ook nog geen idee heb wat ik wil worden.
Waar ben je bang voor?
Spinnen, bah. Ik háát ze. 
Heb je je rijbewijs?
Nee, haha. Ik ben pas 12 dus dat lijkt me nogal logisch.
Nagellak of lippenstift?
Ehm, ik gebruik het alletwee amper. Maar dan ga ik toch voor nagellak. Lippendtift gebruik ik nooit en nagellak ook niet meer zo veel. Maar m'n nagels zijn nu een stuk langer dus ik denk dat ik het wel weer meer ga gebruiken! 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente of de zomer, zeker weten. Ik hou van de zon en lekker lang tot in de avond buiten te kunnen zitten en zo. Ik hou niet van regen en van kou dus ja.
Wil je ooit gaan trouwen?
Ik hoop het wel, het lijkt me echt geweldig om een jurk uit te zoeken en zo. Maar voorlopig nog niet hoor! Haha.
Ben je een healthy-freak?
Eigenlijk steeds meer. Ik neem steeds vaker een stuk fruit in plaats van iets ongezonds. En mijn moeder maakt ook regelmatig een heerlijke fruitsalade. 
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haarkleur is bruin, en komt tot ongeveer iets boven mijn navel.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik heb niet echt iets wat ik nog wil qua make-up of kleding. Hoewel ik graag nog wel een andere mascara wil. Ik heb nu een hele fijne (vind ik) van Yves Rocher. Maar gewoon, nog een erbij is altijd handig. Qua kleding heb ik ook niet iets van ik echt nog wil, als ik ga winkelen kijk ik gewoon naar wat ik leuk vind en dan koop ik het.
Heb je tattoos?Nee, en ben er van plan ook nog geen te nemen. Maar ik vind sommige wel heel leuk. Zoals een ying-yang teken aan de andere kang van je pols, op tumblr of we heart it komen de leukste voorbij. Misschien neem ik later wel een tattoo, een kleine maar dat weet nog niet.
Heb je piercings?                                Nee, alleen gaatjes in mijn oren. Maar ik hoef ook helemaal geen piercing verder.
Draag je een bril?                          Ik heb een bril, maar die draag niet zo veel, oeps. Ik heb aan mijn ene oog min 1,5 en aan de andere min 0,75. Dat is niet heel erg, dus ja. Maar ik ga hem wel weer proberen meer te dragen, want met sommige dingen merk je wel echt verschil.
Wat is jouw perfecte pizza?Hmm, ik vind pizza margherita het lekkerst, en iets met kip. Dus ik denk een margherita pizza met stukes kip erop! 
Favoriete eten/drinken?
Ik heb niet echt een favoriet als het gaat om eten, maar als ik toch moest kiezen, dan fruitsalade. Qua drinken vind ik Arizona, Jillz en een sap zoals Dubbelfrisss erg lekker.
Wat is je favoriete parfum?Ik vind de parfum "Summer Splash" van Lancaster heel lekker. Heel fris en zoet! 
Wat is het laatste wat je kocht?
Deze lippenbalsem. In de vorm van een koffie beker.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Niet veel, ik lag nog lekker te slapen.
Favoriete ijsje?
Hm, ik denk dan toch Ben en Jerry's. Maakt niet uit welke, ik vind ze allemaal lekker! 
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Dat verschilt nogal, soms ben ik echt om half 9 al wakker (of eerder) en soms half 11 of zo.
Wat zijn je plannen voor 2014?        Goed me best doen op school. Ik ga na de vakantie naar de eerste en ga dan mavo/havo doen, en hopelijk dan havo. Dat gaat wel lukken, want ik was een twijfer geval tussen havo/vwo en mavo/havo. Voorderest heel veel leuke dingen doen!
Met hoeveel kussens slaap jij?Met twee, ik hou er niet van om laag te liggen!
Ben je een ochtend of avond persoon?Avond, sowieso. Ik ben in de ochtend echt niks, vooral in de vakantie. Met schooldagen valt het nog wel mee omdat je dan allemaal dingen moet doen in de ochtend, maar in de vakantie blijf ik het liefst tot 11/12 uur liggen, haha.
Ben je geordend of rommelig?Ik ben redelijk geordend. Ik hou er niet van als iets in mijn omgeving rommelig is.
Wat wil je op dit moment graag zien?                                                   Niet echt iets eigenlijk, alleen de film divergent wil ik nog wel is zien.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?Ik weet niet echt wat ik moet verwachten maar ik hoop in iedergeval dat het goed gaat qua school enzo. Ik weet het niet.
Wie mis je op dit moment?
Mijn kat Kiekeboe. Ze is al een week vermist :(
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?                                        Oh, dit is een lastige vraag. Ik vind het moeilijk om deze te beantwoorden. Ik denk mijn ogen of zo? 
Ben je verlegen?Af en toe, ik vind het altijd best spannend om ergens naartoe te gaan waar ik niemand of iets in die richting. Maar voorderest niet heeeeel erg.
Heb je een accent?
Sommige zeggen dat ik soms een "Rotterdamse r" heb. Dat is soms ook wel zo haha. Maar mijn moeder komt uit Rotterdam, dus ja.
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een tweeling zus, Tessa. Die is dus net zo oud als ik, 12 dus.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?                                                     Het is nu vakantie, dus dan verschilt het nogal, maar ik doe wel een schoolweek. Op maandag t/m vrijdag heb ik school. Na school ga ik meestal naar huis of spreek ik met vriendinnen af. Op dinsdag en vrijdag heb ik hockey. In het weekend verschilt het ook, op zaterdag heb ik een hockeywedstrijd, en soms ga ik daarna met een vriendin afspreken. Op zondag ben ik meestal gewoon thuis, ga ik naar familie of vrienden.
Dit waren de vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel. :)
Liefs Noortje 

1 opmerking: