woensdag 13 augustus 2014

Mijn schoenen stash

Hoi allemaal! 
Eindelijk weer is en nieuw artikel, sorry dat het zo lang duurde! Maar oké, dit keer laat ik mijn schoenen zien! Benieuwd? Lees dan verder! 


Als eerst deze slippers. Ze komen van de Sting en ik vind ze heel erg leuk. Deze kocht ik vorig jaar in de zomer. Zoals je kunt zien heb ik ze al best vaak gedragen want ze zijn al een beetje versleten.

Dan nog een paar slippers, hele simpele witte. Maar op het bandje zitten zilvere glitters. Deze komen van de primark.

Dan deze ballerina's, ook van de primark. Ik zag ze en ik vond de strik heel leuk maar om eerlijk te zijn heb ik ze nog nooit aangehad. Oeps.

Dan deze Adidas sneakers. Die heb ik al een hele tijd! Ik gebruik ze nu voor als je bijvoorbeeld iets gaat doen waarbij je vies kan worden zoals survivalen en dat soort dingen. Ze komen van de Adidas store uit Rotterdam.

Deze uggs zijn ook niet meer zo netjes. Ik heb ze sinds vorig jaar december en ze lopen nog heerlijk. Maar ze worden wel oud, de "neuzen" zijn al wat beschadigd.

Dan deze uggs, deze zijn al helemaal beschadigd. Er zit zelfs een gat in. Oeps haha. We (mijn zusje en ik) dragen ze niet meer maar in het openbaar maar als het sneeuwt en je moet even naarbuiten ofzo zijn ze prima. 👍 

En dan deze Allstars. Deze zijn al wat ouder maar ze passen nog wel. Ik vind blauwe Allstars heel leuk.

Nog een paar Allstars, maar dan wit. Deze heb ik sinds een paar maanden en ik vind ze heel leuk! En ze zijn nog steeds wit, inplaats van licht bruin van de modder ofzo haha.

En mijn laatste paar Allstars, die ik gister heb gekocht, mint groene Allstars! Ik vind ze echt heel leuk en zomers. :)

Ohja, deze roshe runs. Na 2 maanden wachten kreeg ik ze eindelijk. Maar ik had andere besteld?! Namelijk grijze met koraal details. Toen ik naar de site wou gaan, was ie er niet meer. Dus ik hield ze maar. Maar ik vind ze wel leuk!

En de laatste twee, zwarte en donkerblauwe uggs. Deze hadden ik en me zusje gekregen van mij oom voor kerst. Want hij moest naar Amerika voor zijn werk en toen had hij deze meegenomen.

Dit was mijn schoenen stash!
Trouwens, met sommige schoenen (uggs en slippers) doe ik samen met mijn tweeling zusje. Dus dat jullie dat even weten.

Liefs, Noortje!

1 opmerking: